FYI: Filmnet

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Apr 25 09:54:29 EEST 2000

Phga na dw ti ginetai me ekeino to programma toy filmnet.
An kai ekana diafores alxhmeies, den ginetai compile.

Kat'arxhn 9elei mono bttv driver toy xawtv, kati poy sto systhma moy den
ginontai compile oute kan h teleytaia version.
Mporei na dlylepsei ypoti9etai kai se kernel 2.2.13, kati poy egw den exw.

Oi original drivers toy bttv (poy einai xalara oi kalyteroi) den
<<yposthrizonta>> ka9olou.

9elei kai patch to xawtv, an kai mexri ekei den eftasa, mia poy proeixe na
ftia3w to module.

An ta kataferw sto apwtero apwtero mellon 9a sas pw.

kai na mh 3exniomaste:
http://fscktv.fortyoz.org

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: