kppp + netmod + chap

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Apr 6 18:47:42 EEST 2000

Harris M wrote:

> <PLAKA> Oscar Kotsanas ? Ena megalo BRAVO ston Dj - art !!! <PLAKA>

Χωρίς flame και χωρίς offense.

Πλάκα, ξε-πλάκα, το να μου το πεί ο Χρήστος αυτό, το δέχομαι (γιατί
εκτός των άλλων, βλ.ιστορία,κλπ.., το κάνει και τεκμηριωμένα και το
εκλαμβάνω καλοπροαίρετα(, παρόλο που το τυχόν reply μπορεί να είναι
"αντιφατικό" ;-)

Το να μου το πείς εσύ, προφανώς δεν το δέχομαι, αλλά προφανώς και δεν
μου λέει κάτι. Το μόνο που μου θυμίζει είναι το netiquette και το γενικό
φαινόμενο παντελούς άγνοιάς του. To netmod, ούτε το διαθέτω, ούτε ποτέ
μου το έχω "δουλέψει", ούτε το έχω ψάξει, ούτε έχω κάτσει να το μελετήσω
και να διαβάσω τα manuals. Απλά το έχω δεί να "μπαίνει" αλλού (2 μέρη).
Απλά, έχω "πάρει πρέφα" τί είναι και το τί αποτέλεσμα επιφέρει. Άλλωστε,
έχω δεί το παλιο-manual (που το συνοδεύει), το οποίο περιγράφει την
διαδικασία εγκατάστασης στα win (και αυτό, γιατί μου ζητήθηκε. τελικά,
για όλα φταίνε τα win :). Προφανώς, οι οδηγίες ξέρουμε τι λένε για τα
win και τα bps που μπαίνουν εκεί. Εξάλλου, έχω επανειλλημένα ψάξει για
πολύ technical-reference-manuals (όχι απλά για ΑΤ εντολές, για h/w
manual), αλλά δεν έχω βρεί (ίσως δεν ψάχνω καλά). Αλλά, ούτε και με
"καίει" τόσο πολύ (έχω καταλάβει τις "επεμβάσεις" που θέλει ο
περιβάλλοντας "χώρος" σε περίπτωση που τύχει η πιθανότητα κάτω υπό
καθορισμένες συνθήκες και το αποκτήσω. Αν γίνει αυτό, αρχικά ξέρω πως να
το κάνω να δουλεύει κατά το 90% του, το υπόλοιπο θέλει "ξεσκόνισμα"...)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |