USB modem

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Thu Apr 6 09:38:42 EEST 2000

Καλημέρα
Ασχολήθηκε κανένας από την λίστα ποτέ με σεταρισμα usb modem;

Έκανα χθες προσπάθεια να σεταρω ένα τέτοιο μοντεμ, ( diamond supra 56k usb),
και προς στιγμή τα κατάφερα.
Μπόρεσα να συνδεθώ τρεις φορές στην οτενετ κανονικά μέσω wvdial.
Έπειτα όμως από μια επανεκκίνηση όλες οι ρυθμίσεις χάλασαν και ο kernel
"πέταξε" κάποια μηνύματα λάθους ( δεν έχω εκτυπώσει το log  ακόμα λόγω του
ότι τα κατάφερα αργά το βράδυ).
Αυτό που θέλω να μάθω (ως άπειρος) είναι ποια περίπου είναι η συμπεριφορά
του λειτουργικού όταν "κρασαρουν οι usb συσκευές ώστε να δω κατά πόσο τα
χθεσινά μου αποτελέσματα οφείλονται στην αστάθεια του usb  η σε λάθος δικές
μου ρυθμίσεις.
Εάν λοιπόν κάποιος ασχολήθηκε με αυτό το θέμα θα του ήμουν υπόχρεος εάν μου
περιέγραφε την συμπεριφορά ενός τέτοιου κρασαρισματος.

Ευχαριστώ
Νίκος Λαδής