kppp + netmod + chap

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Apr 3 21:24:58 EEST 2000

Apostolos Siotos wrote:
> απαντάνε και έτσι...(no offense)

καλά ... καλά  ;-)

> <header>
> (Τελικά -διαβάζωντας τα archives- ανακάλυψα οτι δεν είμαι ο μόνος
> που του έπαιξε το Kppp...snif...)
> </header>

Ε ? Χάνω λάδια ή όχι ??? "Εφαγες" κάπου ένα "δεν" ή μου φαίνεται ??
Αφού δεν δουλεύει (με CHAP :)

> Παρά την αρνητική (οχι αδικαιολόγητα) συμπεριφορά της λιστας

Χμ. Διαφωνώ. Η λίστα δεν έχει καμιά αρνητική συμπεριφορά ..... Απλά
παρατηρεί ότι "έτσι όπως είναι" το kppp δεν "παίζει" με netmod.

> Μπάς και έχει καταφέρει κανεις να δουλέψει το chap και αν ναι
> τι να διαβάζω για να το πετύχω;

Το αρχείο /etc/ppp/chap-secrets σου λέει κάτι ?? :-)

Επίσης, δες και /usr/doc/ppp-x.x.xx/  (εδώ έχει και κάτι έτοιμα scripts)
:-))

> Ανεξάρτητα απο το αν ειναι 64 ή 128 - σιγα μην έπαιζε ρόλο-
> το netmod δεν εχει πρόβλημα με το kppp ... τέλος πάντων

Κοίτα να δείς, δεν έχω netmod (ούτε κάν ISDN :) για να πειραματιστώ,
αλλά σου προτείνω πρίν κάνεις οτιδήποτε, να πάρεις το manual και να δείς
μία-μία τις εντολές ΑΤ ..... Θα καταλάβεις .... ;-)

Λοιπόν, νομίζω πως για να συνεργαστεί πλήρως το kppp με το Netmod,
πρέπει να αλλάξεις τα AT commands με τα κατάλληλα για το Netmod. Μετά,
θα δουλέψουν όλα ρολόι.

> δεν το έχω καταφέρει σε CHAP αν και μάλλον ειναι δικιά μου

Ε, τί provider έχεις ??? Έχει chap σίγουρα ??? Για να δουλέψει στο kppp
το CHAP (νομίζω) πως δεν έχουν σχέση τα παραπάνω που σου έιπα
(chap-secrets, εκείνο που μπορείς να κάνεις, είναι να καταφέρεις σύνδεση
σωστή πρώτα με scripts :) και μετά με kppp), απλά διαλέγεις στο kppp το
CHAP και βάζεις και ένα username και ένα password (επίσης, μετά από
αποτυχημένη προσπάθεια, ρίξε και μιά ματιά στο /etc/var/log/messages να
δείς μήπως δεν φταίει το CHAP, αλλά κάτι άλλο).

> το netmod αν το γυρίσω στα 230400 οπότε και μένω στα 115200
> (any hint on this? )

exm ... το καημένο το netmod .... αφού το φτιάξανε για να δουλεύει στα
115200 !!! :-))) Άλλωστε, δεν νομίζω να έχεις τόοοοσο "μονδέρνα" ;-)
σειριακή θύρα που να υποστηρίζει πάνω από 115200 ...... (ή κάνω λάθος
:-))