kppp + netmod + chap

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Mon Apr 3 18:42:12 EEST 2000

Το header που ακολουθεί γράφτηκε μετά το footer (και το υπόλοιπο
μήνυμα)!! ο λόγος που είναι ενα υστερόγραφο στην αρχή (ας το κανει
κάποιος μια λέξη αυτο...) είναι γιατι πολλοι διαβάζουν σειριακά και
απαντάνε και έτσι...(no offense)

<header>
(Τελικά -διαβάζωντας τα archives- ανακάλυψα οτι δεν είμαι ο μόνος
που του έπαιξε το Kppp...snif...)
</header>

Παρά την αρνητική (οχι αδικαιολόγητα) συμπεριφορά της λιστας
στο θέμα kppp + netmod εγω ήθελα να δοκιμάσω πεταχτά αν παίζει
πιό πολυ για κάποιους ανάξιους αναφοράς λόγους... Λοιπόν :

Μπάς και έχει καταφέρει κανεις να δουλέψει το chap και αν ναι
τι να διαβάζω για να το πετύχω;

Ανεξάρτητα απο το αν ειναι 64 ή 128 - σιγα μην έπαιζε ρόλο-
το netmod δεν εχει πρόβλημα με το kppp ... τέλος πάντων
οχι σημαντικό.. απλά πρεπει να πειράξεις το timeout στις
ρυθμίσεις ώστε να μην περιμένεις ώρες μεχρι να κανει
retry, δεν ειναι φυσικά λύση  -don't hit me- οπότε και
δεν αλλάζει τα μέχρι τώρα ειπωμένα, επίσης -εφόσων το ρωτάω-
δεν το έχω καταφέρει σε CHAP αν και μάλλον ειναι δικιά μου
η αναπηρία αυτή, καθώς ακόμα και οτι δεν έχω καταφέρει να
"σηκώσω" την μεταφορά πανω απο τα 11.2 μιάς που δεν "βλεπω"
το netmod αν το γυρίσω στα 230400 οπότε και μένω στα 115200
(any hint on this? )

<footer>
--
Φιλικά