Problhma me to Lilo

Multimedia Papasotiriou cdsales at papasotiriou.gr
Tue Sep 28 11:13:18 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> Oloi exoume ena problnmataki me to lilo, akoma ki oi palioi, mn masas.  Den
> einai ki kaluteros boot loader pou mporei na uparksei.

        Auto to exw diapistwsei :)

> Na bgaleis to floppy sou, ki afou to perixuseis me ladi, benzini, ki alles
> diafores organikes ousies pou na einai euflektes, na tou xwseis ena spirto
> na mathei to kakon0estato pou den afnvei to disko na bootarei prwtos.  Ta
> maura keria guro apo to flame-fest einai teleios optional, opws kai i
> kokkini pentalfa me to diabolaki tou BSD sto kentro.

              8a to ekana poli eyxarista alla 8a xtyphsei h pyrasfaleia sto
magazi :)
         (Kati pou den 8a h8ela giati 8a mazeutoun oloi oi grafiakides apo panw)
:p

       Oraios o neos.  Kala pame apo xoritikotites, gia na doume, gia na doume...

        Auto einai to ena mhxanhma pou exw :) To allo den exei bebaia tetoia
     pragmata panw ... Einai mono gia to cdr :)

> Eipame, kati tetoia ta kanei.  Eidika ama se psuliastei oti eisai kai
> kainourios, asta... se pairnei teleios sto psilo.

             :)

> Nai, to BIOS exei ena kollima me to na bootarei apo ton prwto disko.
> Prosfata mono diorthothike auto me ena xameno teleios tropo, pou kanei remap
> to BIOS tous diskous esoterika kai C: -> D: ki anapoda, alla autos o tropos
> de douleuei me ta linuxoeidn programmatakia, giati to linux ws gvwstov
> apofeugei meta manias to BIOS.

            Xmmm , auto den to hksera ...

> Auto ginetai giati to lilo paei na fortosei to linux me ton 'arithmo' tou
> diskou se dekaeksadiko, p.x. 0x80 gia /dev/hda, 0x81 gia /dev/hdb, kai auto
> de pernaei apo to remapping pou kanei to BIOS, giati os gnoston to
> sugkekrimeno remapping einai apla mia mapa ama den einai DOS-derived
> leitourgiko - wste na basizesai sto BIOS gia ta misa pragmata kai stous
> third-party drivers gia ta alla misa.

        Axa .......

> Na min po kakia tora... ante me prokaleis kai de thelo.

           Oxi pes thn .. den exw problhma :)))))) To mhxanhma pou exw balei to
     Linux sthn douleia einai to idio mhxanhma pou xrhsimopoihte gia na ftiaksw
     ta video pou paizoun ... Mou ekatse enas allos diskos kai tou ebala linux :)

      Oupss , to zoumi :)

> [...]
>     delay = 50                  # axm, ena mikro delay
>     #vga = 7
>
>     ## Linux boot entry.
>     image = /boot/vmlinuz
>         root = /dev/hdb2        # root-partition tou linux edo
>         label = linux
>         read-only
>
>     ## That 'other' operating system.
>     other = /dev/hda1           # boot apo auto to partition
>         table = /dev/hda        # apo pou na diabasei partition table
>         label = winloze
>
> Meta trexeis apo superuser to /sbin/lilo, ama theleis baltou kai to -v na

        8a to dokimasw kai 8a kanw post argotera :)

> Ki eisai mallon etoimos.  To mallon to exo afnsei edo na kremetai apo pano
> sou san damokleia spa0n gia tin eksairetika atuxn periptosi pou ksexases na
> agoraseis apopse keria kai komposkoinia, opote de tha exei atmosfaira ekei
> pera otan stineis to lilo kai mporei na sou xathei kana MBR kai de mporeis
> meta na bootareis me tipota.  Kalou kakou, afou keria de brikes, kane kamia
> boot disk mpas kai glitoseis an (w mn genoito) tin patiseis...

           Kala ennoeite oti boot disk yparxei panta ... Hpame , prwrtarides se
linux -
     oxi stous ypologistes :)

      Euxaristw polly gia thn apanthsh kai esena kai ton Stamath :)

Nikhtas signing off

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr