Kati symbainei me ton xfs... please help!

Hatzopoulos Costis cohat at egnatia.ee.auth.gr
Mon Sep 27 11:54:12 EEST 1999

Galanakis Dimitris wrote:

> To epsaxa ligo akoma to pragma, kai brika oti to problima einai ston xfs.
> Otan kanw ps -ax den blepw pouthena ton xfs (einai kako ayto?) . Episis otan
> prospathw na ton xekinisw monos mou: /etc/rc.d/init.d/xfs start, deixnei oti
> xekinaei kanonika. Otan omws koitaxw to status tou (/etc/rc.d/init.d/xfs
> status) mou bgazei to exis akatanoito minima:
> "xfs dead but subsys locked". Ti simainei ayto? An sti synexeia prospathisw
> na stamatisw ton xfs mou leei "FAILED" (katholou paralogo edw pou ta
> leme...)
> [...]

  Nomizo oti 8a prepei na psajeis sto /etc/X11/xfs/ kai na deis an kati
exei peiraxtei
sto setup toy xfs. Genika na jereis oti h RH sthn ekdosh 6.0 exei kanei
patch to xfs
me to xfsft 1.0.3 alla peirajan ton tropo me ton opio leiroyrgei o xfs
gia na einai pio asfalhs.

  Den jero akrivos ti trexei me to systhma soy alla , keitaje ligo an ta
fonts ton X einai
ekei poy prepei na einai , giati ta fixed fonts xrhsimopoioyntai apo ta
X se polles efarmoges
kai mporei na symvoyn kaka pragmata otan den einai ekei.

  Synoptika :
- Apegyge th xrhsh tvn ttf fonts sto RH san ton diaolo.
- Dokimase na kaneis jana egatastash ta rpm me ta fonts.
- Koitaje an kati exei peiraxtei sto /etc/X11/xfs kai prospauhse na to
epanafereis.

  Elpizo na se bohuhsa.
May the 'man xfs' be with you.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr