Kati symbainei me ton xfs... please help!

Galanakis Dimitris digalan at the.forthnet.gr
Sun Sep 26 06:39:03 EEST 1999

Galanakis Dimitris wrote:

> Paidia voitheia! Anoixa simera ton ypologisti mou kai diapistwsa oti den
> xekinoun ta X windows (mexri xthes xekinousan kanonika). Otan grafw
> "startx" sti grammi entolwn ystera apo mia apotyximeni prospatheia
> syndesis me ton X server pairnw to exis minima:
>
> _FontTransSocketUNIXConnect: Can't Connect: errno=111
> failed to set default font path 'unix/:-1'
> Fatal server error:
> could not open default font 'fixed'

To epsaxa ligo akoma to pragma, kai brika oti to problima einai ston xfs.
Otan kanw ps -ax den blepw pouthena ton xfs (einai kako ayto?) . Episis otan
prospathw na ton xekinisw monos mou: /etc/rc.d/init.d/xfs start, deixnei oti
xekinaei kanonika. Otan omws koitaxw to status tou (/etc/rc.d/init.d/xfs
status) mou bgazei to exis akatanoito minima:
"xfs dead but subsys locked". Ti simainei ayto? An sti synexeia prospathisw
na stamatisw ton xfs mou leei "FAILED" (katholou paralogo edw pou ta
leme...)
Dokimasa na xanaegkatastisw ton xfs apo to rpm tou (gia RH60) alla tipote...
Dokimasa malista na xana kanw egkatastasi tou redhat panw sti diki mou
(xwris bebaia na formarw tin partition..) alla kai pali den egine tipote.
Mporei kaneis xristianos na mou dwsei ta fwta tou prin petaxw to kouti apo
to parathyro?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr