Problhma me to Lilo

Kekes Stamatis ske at plaisio.gr
Mon Sep 27 14:19:57 EEST 1999

Geia sou megale. to provlima pou les lynetai an egatastiseis to LILO ston MBR kai
tou peis apo pou na ksekinaei to Linux, ta Windows etc.
 Kalytera na tou peis na kanei aytomato assignment. Gia na to kanei ayto trekse
to linuxconf kai tha strosoun ola. Apla min tou peis na sou kanei boot disk kai
kane skiop ayto to vima.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr