greek

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Fri Sep 24 17:31:24 EEST 1999

On Fri, 24 Sep 1999, Costas Barakitis wrote:

> Leei oti einai kollhmenoi me th glwssa toys kai ayto den einai
> aparaithta kako. Eksalloy epishmh diplwmatikh glwssa einai ta gallika
> poy shmainei pws kala kanoyn kai epimenoyn. Esena pws soy fainetai na
> erxetai o Amerikanos sthn Ellada kai na exei thn apaithsh na toy
> milhseis sth glwssa toy?

 Nai re gamoto ti travame kai me autous tous touristes... ma na min kseroun
leksi ellinika ? Protino na tous pername apo eksetaseis prin tous dextoume
1) sta Ellinika (gia na boroun na mas rotane)
2) sta Arxaia Ellinika kai Istoria (gia na eimaste sigouroi oti katalavenoun ti
vlepoun sta mouseia)
3) Mathimata Odigiseis (oi ellinikoi dromoi exoun tis idieterotites tous)
4) Mathimata Kolimvisis (Na min mas pnigontai kai paraponiontai meta gia
ellipei metra asfalias stis paralies mas)

Kostas...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr