greek

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Sep 24 15:41:05 EEST 1999

Nikos Mavroyanopoulos wrote:
> Φυσικά. Αλήθεια στις πανελλήνιες χρησιμοποιούσες το force αντί για δύναμη;

Για να είμαστε ακριβείς, στις πανελλήνιες θα έγραφα δύναμη, για να μη με
γα***σει ο διορθωτής και χάσω τα πάντα. Όμως γράφω "δύναμη F" και όχι
"δύναμη Δ". Αντίθετα, στις πανελλήνιες με "έπαιρνε" (και το έκανα) να
γράψω "σύμφωνα με τον τάδε νόμο του Newton" και όχι του Νεύτωνα.

Και στη Χημεία λέμε mole, ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, αντί να λέμε
γραμμομόριο !!!

> Ενώ το compact-disc δεν έχει γέλιο γιατί δεν πολυκαταλαβαίνουμε τι
> σημαίνει. Παντως, έχεις χάσει την μεγάλη διαμάχη για το ίδιο θέμα,
> με τα ίδια επιχειρήματα, σε παραπέμπω στα αρχεία(archives).

Κάποια στιγμή που θα εργάζομαι για το FAQ θα τα δώ :-))

> δεν είχα ξανακούσει ότι οι Γάλλοι είναι εθνικιστές. Το ότι προτιμούν
> τα γαλλικά προϊόντα απο τα αμερικάνικα, τό ότι μιλούν γαλλικά και όχι
> αμερικάνικα, δεν τους κάνει εθνικιστές...

This is DJ stuff (at last, my speciality):

Ναι, αλλά όταν πηγαίνουν στους κινηματογράφους και παρακολουθούν
μεταγλωτισμένες ταινίες, εγώ το λέω εθνικισμό.

Όταν η κυβέρνηση επιβάλλει ένα συγκεκριμένο ποσοστό ξένων τραγουδιών
στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, αυτό το λέω εθνικισμό.

Όταν βλέπω MCM και τα περισσότερα τραγούδια είναι γαλλικά, αυτό το λέω
εθνικισμό. Όταν στο ίδιο κανάλι οι καλλιτέχνες που θα μπορούσαν να είναι
διεθνώς αναγνωρισμένοι, αλλά τους ξέρει μόνο η Γαλλία, αυτό το λέω
εθνικισμό. "scratch""

Όταν τα TOP 20 της Γαλλίας είναι γεμάτα με γαλλικά τραγούδια, μόνο και
μόνο για να επηρεάσουν το TOP 20 όλης της Ευρώπης (λέγε με MTV), αυτό
είναι εθνικισμός.... (fade out γιατί το τραγούδι εκτός από λυπητερό
είναι και μεγάλο)

Πάντως λέμε DJ, δεν το έχουμε μεταφράσει (ακόμα :-))

Τα πικάπ πως διάολο τα λέμε ?? Το scratch ?? (γρατζουνιά) Το synthesizer
(συνθετητής) ??? Το drum-machine ??

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr