problhma me kernel compilation

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Sep 24 16:33:27 EEST 1999

>>> xaxa!!!

> ..XA XA... SIGA MHN EISAI gourouni... Ta gourounia perissotero takt
> exoyn :>

ΓΟΥΣΤΑΡΩ !!!!!!! Συνεχίστε, συνεχίστε, ποτέ η λίστα δεν είχε τοση
ζωντάνια. Σαν παντρεμένοι κάνετε, και ο Ricudis μοιάζει σαν το μικρό
γουρουνάκι.. εεεε.... ήθελα να πώ σαν το μικρό έξυπνο παιδί της
οικογένειας. (the wise guy !!)

"ζίνα" wrote:

> Geia xara!
>  Eimai kainoyrgia sto linux kai 8a h8ela thn boh8eia sas.
> 8elw na egkatasthsw dyo kartes, mia hxoy kai mia isdn. Prospa8w loipon na kanw compile ston 2.2.10
> kernel (exw SuSE 6.2)
>  Sto $ make dep den paroysiazetai kanena problhma. Otan omws synexizw me $ make zImage meta apo

Έκανες make clean ανάμεσα στο make dep και make bzImage ?? (κάνε bzImage
αντί για zImage για καλό και για κακό)

(και για να μην φανεί ότι έχω περισσότερο Τακτ, άρα είμαι γουρούνι:
Vangeli είσαι γουρούνι !!)

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr