mandrake6.1

Alexandros Vellis avel at pmail.net
Mon Sep 20 17:00:33 EEST 1999

On 20 Sep 99, DJ Art pressed the following keys on his keyboard:

> Καλά αυτό είναι μια πονεμένη ιστορία. Εκνευρίζομαι αφάνταστα οταν η SuSE
> βγάζει νέα έκδοση με αναβαθμισμένο μόνο τον kernel και τα X. Τελος
> πάντων...

Hello,

Βασικά διαφωνώ, έτσι όπως το θέτεις. Το θετικό είναι ότι δε σε
αναγκάζουν να _αγοράζεις_ κάθε φορά το καινούριο distribution, ενώ
προσπαθούν να έχουν κάθε φορά τις τελευταίες εκδόσεις των διαφόρων
πακέτων.

Θέλω να πω, κοίτα τι κάνει η Micro$oft. Win98 second edition = Win98
+ IE 5 + Internet Connection Wizard. (Φαντάσου τους lusers που είχαν
τα αρχικά Win98 και πήγαν να το αγοράσουν :-p). Αλλά και πάλι, από τη
στιγμή που υπήρχε νεότερη έκδοση του ΙΕ, ενός τόσο ζωτικού κομματιού
του λειτουργικού, μπορούσαν άνετα να βγάλουν μία νέα έκδοση του
προϊόντος τους.

Τώρα βέβαια, αν το _μόνο_ που αλλάζει καθολικά στις διανομές που
αναφέρεις είναι αυτά τα δύο πακέτα, είναι όντως λίγο υπερβολικό. Αλλά
τι σε απασχολεί; Αστους να τα ανανεώνουν κάθε εβδομάδα :-p

Α, κι επιπλέον, όσον αφορά το "γιατί 2.2.13 pre4", ίσως είναι νέα
μόδα... να ανταγωνίζονται για το ποιος θα έχει στη διανομή του την
πιο τελευταία version. Ναι, luserιές :-).

Αλέξανδρος

---

   Alexandros Vellis          | avel at pmail.net
http://avel.freeehosting.net  | icq: 37931847