mandrake6.1

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Sep 20 15:57:06 EEST 1999

Απαντάω εδώ και για τα 2 προηγούμενα messages, για να μην κάνω μπάχαλο
το thread.

Kaminakis Nikos wrote:

> epixeirhmata??
Καλιέ :-) τα επιχειρήματα ήταν για το pre4 του kernel :-)

> nomizw oti kanoun arketa kala...mias kai mporoun na paroun extra s/w apo
> to mandrake... symfwnw mazi sou...

Συμφωνείς μαζί μου στο πρώτο και εγώ διαφωνώ στο 2ο :-))
Το mandrake παίρνει s/w από τη redhat και όχι αντίστροφα. Άλλωστε το
mandrake είναι συμβατό με redhat και όχι η redhat με το mandrake.

> eee exeis dikio se auto ..
> h suse pantws exei pam enable apo to 6.2..

Sorry, δεν κατάλαβα τι είπες, δηλαδή δεν κατάλαβα το pam enable :-(

> apla lew gia ton compiler pou xrhsimopoiei... pentium optimised,
> twra ama sou aresei to redhat0a sou aresei kai to mandrake.
> gia ta kainourgia tools pou exei gia install....

Να διορθώσω ότι αν σε κάποιον αρέσει το mandrake, θα του αρέσει και το
redhat :-)

Τώρα... ας αναλύσω λίγο το πρόβλημα με τον compiler. Είναι όντως πιό
γρήγορα τα προγράμματα ?? Πόσο πιο γρήγορα ?? Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά
προχωράω, θεωρώντας ότι το mandrake δεν δουλεύει σε 4x86 και 3x86. Ένα
όπλο του Linux απέναντι στη Microsoft είναι η έλλειψη απαιτήσεων. To
Linux θα μπορούσε να το δουλέψει κανείς σε έναν παλιό Η/Υ. Τα Win2000
προτείνουν (δηλαδή απαιτούν :-)) PII.

Μήπως κάνω λάθος (για τα 386/486) ?? Αν ναι παίρνω πίσω ότι είπα για το
mandrake (δηλαδή ότι είναι ψιλομάπα). (βέβαια, ακόμα δεν χωνεύω εκείνο
το
pre4 :-))

> btw:giati toso arnhtiko pneuma???

Βασικά είναι λάθος μου που κρατάω κακία απέναντι στο mandrake (αρχίζω
και μετανιώνω), αλλά μου έχει εντυπωθεί ότι είναι μια εταιρεία που
αντιγράφει απλώς την redhat και δεν έχει τίποτα να προσφέρει στην
κοινότητα του linux. Έπειτα, το βραβείο που κέρδισε, πιστέυω ότι το
αξίζει η redhat. Στο slashdot διάβαζα ότι πολλοί είχαν πρόβλημα γενικά
με το compiling και τις βιβλιοθήκες τους.

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr