Quake - alh8ino

THEMiS PAPASSiLEKAS panzerjager at netscape.net
Sat Sep 11 08:53:31 EEST 1999

> Μπορεί και εγώ να κάνω λάθος (δεν άρχισε ακόμα το Πανεπιστήμιο) αλλά
> μιλάμε για τάση ή ένταση ?? Γιατί οι ασφάλειες πέφτουν όταν ανεβαίνει η
> ένταση (π.χ. βραχυκύκλωμα = Νο αντίσταση = μέγιστη ένταση).

(WARNING! Εγώ ο φτωχός οικονομικά σπουδάζω. Ό,τι θα πω μου έχει μείνει
από -ελάχιστη-
πείρα, παραμιλητά της κοπέλας μου και το απαίσιο βιβλίο του σχολείου,
πέντε χρόνια
πριν... Οπότε, μη μου την πέσετε :) )

    Βασικά, η Τάση ορίζεαι ώς η διαφορά του δυναμικού στα άκρα ενός
αγωγού, εντάξει;
Η Ένταση, από κει και πέρα, είναι ως μέγεθος η τάση διά την αντίσταση
του αγωγού
(λυπάμαι, δεν θυμάμαι τα σύμβολα). Οι αγωγοί της ΔΕΗ (καλώδια), έχουν
σταθερή
αντίσταση. Ώς εκ τούτου, η ένταση μεταβάλλεται μόνο έμμεσα, μέσω της
αυξομοίωσης της
τάσης. ’ρα λοιπόν μιλάμε για μεταβολές της τάσης -και, ναι, αλλά έμμεσα,
της έντασης.

> Και όταν λές για τις ασφάλειες με την τριχούλα σε πόσα Ampere αναφέρεσαι

    Α, μα εξαρτάται από τη συσκευή! Δες τί αντίσταση έχει η συσκευή σου
και βάλε μία
λίιιγο μικρότερη, η οποία καίγεται πιο εύκολα από αυξομοιώσεις της
τάσης.

> Και γιατί να είναι με την τριχούλα ? Για να ξοδευόμαστε ?? Αν
> τοποθετηθούν αυτές οι αυτόματες που απλώς πέφτουν και πρέπει να τις
> ξανανεβάζεις πειράζει ??

    Βασικά, αυτές που πέφτουν και τις ξανανεβάζεις, αν δεν κάνω λάθος,
είναι μόνο για
πίνακες. Οι συσκευές χρησιμοποιούν τις τριχοειδείς. Αλλά, έτσι κι
αλλιώς, ΠΑΜΦΘΗΝΕΣ
είναι! Με το κουτάκι τις πουλάνε, και σίγουρα (και λόγω υλικών...) είναι
πολύ
θηνότερες από τις μεγάλες, δεδομένου ότι είναι 'μίας χρήσης' (δεν
ξανανεβαίνουνε...)

    VALiS
--
Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away.
-- P.K.Dick
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr