Quake - alh8ino

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Sep 10 14:22:12 EEST 1999

THEMiS PAPASSiLEKAS wrote:
>     Μέγα λάθος, και δυστυχώς μοιραίο. Η τάση της καλής μας της ΔΕΗ (αλλά και σε
> άλλες χώρες, μην κακομοιριαζόμαστε), 'παίζει'. Μπορεί κάλλιστα να ανέβει. Αυτό
> μπορείς να το δείς εάν βάλεις σε μία συσκευή πολύ ευαίσθητη ασφάλεια (από αυτές
> τις γυάλινες με την τριχούλα). Όταν καεί, σημαίνει ότι ανέβηκε.

Μπορεί και εγώ να κάνω λάθος (δεν άρχισε ακόμα το Πανεπιστήμιο) αλλά
μιλάμε για τάση ή ένταση ?? Γιατί οι ασφάλειες πέφτουν όταν ανεβαίνει η
ένταση (π.χ. βραχυκύκλωμα = Νο αντίσταση = μέγιστη ένταση).

(Για αυτό όμως δεν χρειάζεται Πανεπιστήμιο, το γνωρίζω)
Και όταν λές για τις ασφάλειες με την τριχούλα σε πόσα Ampere αναφέρεσαι
??
Και γιατί να είναι με την τριχούλα ? Για να ξοδευόμαστε ?? Αν
τοποθετηθούν αυτές οι αυτόματες που απλώς πέφτουν και πρέπει να τις
ξανανεβάζεις πειράζει ??

Στην παρακάτω σελίδα προστέθηκαν αναλυτικές οδηγίες σύνδεσης
στο Internet με το Xisp στη διαδρομή Εγχειρίδιο => Internet
για αρχάριους: οδηγίες ρυθμίσεων του Xisp. Το κείμενο είναι
ιδιαίτερα χρήσιμο σε όσους ρωτούσαν στο Magaz "Πώς
συνδέομαι στο Internet ?"
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr