Ερωτήματα Αρχάριου.

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sun Oct 31 11:01:42 EET 1999

"P.Papadiotis" wrote:

> Προσπαθώ να εγκαταστήσω το Linux και έχω τις παρακάτω απορίες:
>
> -Προσπάθησα να εγκαταστήσω σε καινούργιο δίσκο το Suse 6.2.
> Παρ' ότι υποστηρίζει Ελληνικά στην εγκατάσταση δεν μπόρεσα να
> την ολοκληρώσω.

Γιατί; Τι πρόβλημα αντιμετώπισες; Πού κόλλησες; Η σωστή ερώτηση είναι το ίδιο
σημαντική με τη σωστή απάντηση...:-)

> -Εγκατέστησα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία το Red-Hat 6.0 αλλά κόλλησα
> στην προσπάθεια να εγκαταστήσω τις εφαρμογές, τα Ελληνικά
> και την σύνδεση στο internet.

Ποιές εφαρμογές ακριβώς; Για ελληνικά, κοίτα στο www.linux.gr και στο magaz.
Για internet, πού κόλλησες;

> -Πήρα σήμερα το red-hat 6.1 αλλά προβληματίζομαι αν πρέπει να
> ξαναπροσπαθήσω από την Αρχή εγκατάσταση.

Τελικά θες Redhat ή SuSE να βάλεις; Πάντως, μια και έτσι κι αλλιώς δεν έχεις
στήσει ακόμα σωστά το Linux σου, καλύτερα κάνε εγκατάσταση από την αρχή. Δεν
έχεις να χάσεις τίποτα.

> -Οταν θέλω να τρέξω Linux αποσυνδέω τον σκληρό με τα windows 98 και τοποθετώ
> αυτόν με το Linux.

Αααααααρρρρργγκκκ!!!!

> Υπάρχει τρόπος να αποφύγω αυτή την διαδικασία ? πχ με συνδεδεμένους του δύο
> σκληρούς (master-slave ή master-master σε διαφορετικό καλώδιο) να κάνω boot
> κατά βούληση.
> (δεν τολμώ να βάλω στον ίδιο σκληρό Windows και Linux).

Η λέξη "lilo" σου λέει τίποτα; Βάλε το Linux στον δεύτερο σκληρό σου και το
lilo στο master boot record του δίσκου των Windows. Ακόμα και αν τα κάνεις
σαλάτα και δεν μπουτάρουν τα Win, ένα "fdisk /mbr" από την dos bootable
δισκέττα με dos utilities (fdisk κλπ) που *φυσικά* έχεις φροντίσει να έχεις, θα
επαναφέρει τον master boot record των Win.

> Ξέρω ότι πολλά από τα παραπάνω υπάρχουν στα How-to ή τα βιβλία.

Και γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά τουλάχιστον στα how-to's και στα γνωστά sites
(linux.gr, hellug.gr) πρωτού ρωτήσεις; Για να συφιλιάσεις τους παλιούς, να πουν
καμιά κουβέντα και μετά να λέει ο κόσμος ότι οι Λινουξάδες στη
linux-greek-users δε βοηθάνε; Μα πας γυρεύοντας δηλαδή.... :-)

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr