Ερωτήματα Αρχάριου.

P.Papadiotis pfp at otenet.gr
Sun Oct 31 00:57:46 EEST 1999

Προσπαθώ να εγκαταστήσω το Linux και έχω τις παρακάτω απορίες:

-Προσπάθησα να εγκαταστήσω σε καινούργιο δίσκο το Suse 6.2.
Παρ' ότι υποστηρίζει Ελληνικά στην εγκατάσταση δεν μπόρεσα να
την ολοκληρώσω.

-Εγκατέστησα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία το Red-Hat 6.0 αλλά κόλλησα
στην προσπάθεια να εγκαταστήσω τις εφαρμογές, τα Ελληνικά
και την σύνδεση στο internet.

-Πήρα σήμερα το red-hat 6.1 αλλά προβληματίζομαι αν πρέπει να
ξαναπροσπαθήσω από την Αρχή εγκατάσταση.

-Οταν θέλω να τρέξω Linux αποσυνδέω τον σκληρό με τα windows 98 και τοποθετώ
αυτόν με το Linux.
Υπάρχει τρόπος να αποφύγω αυτή την διαδικασία ? πχ με συνδεδεμένους του δύο
σκληρούς (master-slave ή master-master σε διαφορετικό καλώδιο) να κάνω boot
κατά βούληση.
(δεν τολμώ να βάλω στον ίδιο σκληρό Windows και Linux).

Ξέρω ότι πολλά από τα παραπάνω υπάρχουν στα How-to ή τα βιβλία.

Ευχαριστώ

Π.Παπαδιώτης
Βόλος

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr