ORACLE se RH6.0

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Oct 29 15:27:29 EEST 1999

Egw pali (na petaxtw sta kala kathoumena) eimai entelws asxetos apo baseis, alla
pio eykoli basi apo tin Sybase den exw brei. (nai, exw ***prospathisei*** na
stisw tin Oracle, kai exw ***stisei*** tin Sybase, kai exw ***prospathisei***
na stisw tin MySQL).

Gnwrizontas mono SQL kai oxi ta kaloudia tis kathe basis, brika tin Sybase pio
tairiasti apo tis alles pou anaferw.

Sxetika de me ton object builder... Ti na kanoume, ( egw eftiaksa otan
xreiastika ena web-interface me perl kai mou ekane tin douleia pou ithela, kai
mono ayti bebaia :-) mou fainetai oti tha argisoume na ta doume...

Michalis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr