ORACLE se RH6.0

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 29 14:06:03 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 29 Oct 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: Re: ORACLE se
RH6.0":

 L> kai exei para polles dinatotites. At least gia Web Development.
 L> subselects, transactions, views kai stored procedures einai sta
 L> TODO ( lene se 4 mines na einai ola auta etoima ) alla einai para
 L> poly kalh.

To oti den exei transactions, ligo peirazei. (ontws kaneis thn idia douleia me
to locking, kai an xreiazesai rollback de 8a xrhsimopoiouses mysql).

To oti den exei subselects, views, stored procedures kai triggers, peirazei
POLY (sta tetoia mas an einai sto TODO, 8eloyme ta panta kai ta 8eloume twra)
ean 8es na kaneis otidhpote parapanw apo ena aplo SELECT. Asxetws toy gegonotos
oti to 95% aytoy poy leme web development sthn ellada kalyptetai me akribws ena
aplo SELECT.

Egw proswpika xrhsimopoiw th Sybase. Einai free KAI gia deployment (h oracle
den einai) kai to documentation ths einai mono dekaefta triorofes biblio8hkes
anti gia sarantapente. Ellhnika locales mono na'xame...

...(kai o objectbuilder gia linux de 8a me xalage edw poy ta leme)...

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr