(off topic) leased lines question

John Kougoulos kugjon at panteion.gr
Tue Oct 19 15:57:21 EEST 1999

Apostolos Siotos wrote:

> είναι παρμένοι απο το http://www.ote.gr/greek/tariffs/leased.htm
>
> αλλα και ο οτε πρώτη φορά τους άκουγε...!!!???

Προφανώς μίλησες με λάθος ατομο στον ΟΤΕ. Γενικά πρέπει να ξέρεις
συγκεκριμένο ατομο στον ΟΤΕ για να μάθεις την πληροφορία που θέλεις :(((

Παρε το link και κοίτα το framed/unframed operation.
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/core/cis7000/7000cfig/1385g703.htm#xtocid755515

> όντως το multilink PPP είναι ενδιαφέρον και έχει και σημαντικά πλεονεκτήματα
> (δεν είναι ανάγκη να είναι όλα ανοικτά-μείωση κόστους,επεκτασιμότητα,ασφάλεια,
> μπορείς ίσως να το ρυθμίσεις για dialin,αλλά....ποιός το σετάρει?[δεν έχω ιδέα
> αυτή την στιγμή] πρέπει να το δω όμως σαν λύση...)

Ειδικά αν σκεφτείς οτι πρέπει να πάρεις ένα γαϊδούρι access server αν
θέλεις να κάνεις σωστή δουλειά...
εφ'όσον θέλεις να υπερβείς τα 128k και τα sites που θέλεις να ενώσεις
είναι μόνο δύο... δεν νομίζω ότι έχει νόημα..

Γιάννης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr