(off topic) leased lines question

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Tue Oct 19 14:15:41 EEST 1999

Christos Ricudis wrote:

AS> Τι διαφορά έχει μια δομημένη απο μία αδόμητη γραμμη
AS> (εννοώ τι εννοούν με αυτό και ποια τα - η + της μίας
AS> και της άλλης εκτός του κόστους..) Δεν θέλω απάντηση
AS> του στυλ μα φυσικά η μια είναι δομημένη ενώ η άλλη όχι!
>
> Πρωτη φορα ακουω αυτους τους ορους. Ποιος σου τους ειπε?

είναι παρμένοι απο το http://www.ote.gr/greek/tariffs/leased.htm

αλλα και ο οτε πρώτη φορά τους άκουγε...!!!???

> Frame Relay, Hellascom, VSAT, η 60* 33.6 modems και multilink PPP :>

όντως το multilink PPP είναι ενδιαφέρον και έχει και σημαντικά πλεονεκτήματα
(δεν είναι ανάγκη να είναι όλα ανοικτά-μείωση κόστους,επεκτασιμότητα,ασφάλεια,
μπορείς ίσως να το ρυθμίσεις για dialin,αλλά....ποιός το σετάρει?[δεν έχω ιδέα
αυτή την στιγμή] πρέπει να το δω όμως σαν λύση...)
για Hellascom και για Frame Relay δεν ξέρω πολλά αλλα με βάση τον κατάλογο
του ΟΤΕ και υποθέτοντας οτι κατάλαβα και έκανα σωστά τις πράξεις το Frame Relay
έρχεται μισο εκ. λιγοτερο το μήνα απο το Hellascom...
Ο Ιωάννης ανέφερε το VPN το οποίο δεν ξέρω αν οι provider το χρεώνουν αλλιώς
απο την κανονική σύνδεση αλλά μήπως είναι υπερβολή να ζητήσω απο ένα provider
2Mb στην Αθήνα και άλλα 2 στην θεσσαλονίκη? και πόσο 2 Mb θα είναι αυτά?

Μέχρι τώρα (Frame Relay,Hellascom,Panafon link) φτηνότερο δείχνει το πρώτο
με διαφορά 20χιλιάδων το μήνα απο το τελευταίο... τώρα το κόστος του hardware
είναι άλλη υπόθεση...

Τώρα το VSAT πρώτη φορά το ακούω (άσχετος.. το ξέρω...) θα τα κοιτάξω όλα ξανά.

Thanks everybody
--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος