Plotting program (will be:GNUPlot)

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Oct 19 00:33:22 EEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Nikos Theodorou wrote:

> Το θέμα δε με απασχολεί άμεσα, τουλάχιστον για την ώρα.. όμως είναι
> πάντα μια ενδιαφέρουσα σκέψη.
> Μπορώ να ρωτήσω αν το GNUPlot είναι εμπορικό ή όχι και πού μπορώ να το
> βρω (και στις δύο περιπτώσεις);
> Ευχαριστώ.

Poly perissotera pragrmata gia to gnuplot ap'oti 8a 8elate na ma8ete pote:
  http://www.cs.dartmouth.edu/gnuplot_info.html

kai to source einai sto
  http://www.geocities.com/SiliconValley/Foothills/6647/gnuplot-3.7.tar.gz

Oxi, to gnuplot den einai emporiko, kai den exei kamia sxesh me to GNU :)
Have in mind oti einai apokleistika CLI[1]-driven[0]..

Tassos
[0] hm... ena gui gia to gnuplot... na to shmeiwsh sthn lista me ta
    projects mou ...
[1] Ax, h amiga... (off-topic, iknow...)
--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me spread!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr