vRe!: vRe!: Plotting program (will be:GNUPlot)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 18 01:17:51 EEST 1999

O Brasidas <ps40 at ukc.ac.uk> writes:

> 1)Katarxas otan les manual enoeis to man page?(an oxi pou
> to brikes?)

Trexeis to gnuplot kai sto prompt tou grafeis:

	% gnuplot
	(gnuplot) help

kai diabazeis ti leei stnv o8ovn sou.  Kalo eivai va exeis orisei prwta kai
tnv metablntn periballovtos PAGER se kati pou va bgazei vonma, opws p.x.:

	% env PAGER='less -E' gnuplot

av 8eleis movo to gnuplot va tnv blepei, n kati sav:

	export PAGER='less -E'

sto .bash_profile sou, av exeis bash, alliws sto .cshrc sou kati sav:

	setenv PAGER 'less -E'

> 3)Sxolia (1-2 lekseis) mporw na bazw?

Sigoura nai...  Grafeis otidnpote 8a edives sto gnuplot sav evtoles se eva
arxeio, p.x. sto graph1.plot kati sav:

	% cat > graph1.plot
	# Prepare the terminal for output on a postscript file called
	# quite appropriately 'graph1.ps'
	set term postscript 'graph1.ps'
	# Set the title to something meaningful.
	set title 'Sinus Waveform'
	# Now do the plotting.
	plot sin(x)
	^D

kai meta, trexeis to gnuplot me parametro to arxeio.

	% gnuplot graph1.plot
	% ls graph1.*
	graph1.plot	graph1.ps

Twra epeidn auta ta grafw apo mvnmns, mporei va exouve kai kapoio lathos, opws
p.x. na leipei kapoio '=' kapou ekei mesa, alla gia na min se afiso kai etsi
kapos apogonteumeno, brhka ena palio bookmark file mou, me to parakato url,
opou exei ki alla paradeigmata gia gnuplot, merika apo auta arketa entiposiaka
8a elega:

	http://www.cs.darmouth.edu/gnuplot/gnuplot_d.html

Kai sto epomeno url, einai to 'official homepage' tou gnuplot, me akoma pio
polles plirofories, gia mailing lists me support, ktl. ktl.

	http://www.cs.darmouth.edu/gnuplot_info.html

Auta...

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"That field hath eyen, and the wood hath ears." [Geoffrey Chaucer, 1328-1400]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr