Yet Another Newbie needs help

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Fri Oct 15 09:31:46 EEST 1999

> web selides, oloi exoun riksei to baros sto User-Friendly. Spataliontai
> xrisimoi programmatistikoi poroi pou anti na beltiwsoun to TCP/IP stack i to
> SMP kommati, sobara pragmata diladi, i na grapsoun ena gam&^*&no
> journalling dilesystem epitelous, kathontai kai grafoun to YaST, to LinuxConf i

Nai kai oi ma0nmatikoi sta pavepistnmia tou kosmou spatalave apeires wres
va etoimasouv kales snmeiwseis kai biblia gia tous foitntes avti va
adiafornsouv plnrws kai va asxoln0ouv me tnv ereuva tous
pou eivai snmavtikotern giati 0a beltiwsei ta ma0nmatika kai to TCP/IP
stack.

> Kai anti kapoioi na skeftoun to aplo:
> Giati kanenas apo tous Ricoudi, Vasaiti, Kotsi, Ioannou, Tiko,
> Keramida, kai olous tous allous palious DEN xrisimopoiei to (kathe) YaST, alla
> kanei tin douleia me to xeri. Kai giati einai aytoi pou apantane MONIMWS swsta
> se kathe erwtisi?
> Nomizoun oloi oti exoun piasei ton trago apo t' rx/ kai ginane cool pou
> balane linux

Pragmatika esy kai polloi alloi bon0ave poly olous mas. Twra n lista
ovomatwv pou egrapses (pou dev graftnke alfabntika... isws evvoeis
kati...) eivai sigoura ypo amfisbntisn ws pros kapoia meln tns.
Giati to va apavtaw swsta dev exei kamia sxesn me to <<eksngw>>.
Kai egw mporw va apavtaw swsta kai ma0nmatika apsoga stis erwtnseis twv
foitntwv mou kai va mnv katalabaivei kaveis tipota. Tote gia tov foitntn
(gia autov pou 0elei va ma0ei 0a ntav axrnsto oti kai va tou elega).
Poso mallov av stnv avtidrasn tou <<eksngnse to mas kalytera>> tou elega
oti o,ti eixa va pw to eipa kai esy eisai apla asxetos.

Toutn n lista (pou vai stn0nke apo esas tous <<palious>> (kai
sas euxaristoume)) legetai
linux-greek-users kai oxi linux-greek-expert-users.
Kai vai. To YaSt kai to LinuxConf exouv ola osa apo ta problnmata
aveferes. Alla n ekpaideutikn diadikasia dev proxwraei etsi.
Autos pou 0elei va givei administrator 0a ma0ei kai tov vi kai tov ed.
Alla yparxei kai aytos poy apla 0elei va xrnsimopoiei unix giati tnv
briskei. Dev yparxei logos va tautizeis tov xrnstn me tov administrator
(ayto to lew gia to oti <<...se ligo 0a gemisoume apo
administrators...asxetous...>>)

Yparxei kai ekeivos pou bazei linux gia va dokimasei tnv tyxn tou
giati ta Windows tou spave ta veura (gia opoious dikous tou logous).
Ypaxrei logos va tou poume me to kalnmera sas oti av 0eleis
ellnvika sto LyX to traba ma0e pws o dvips kavei ReEncode ta fonts
giati to babel klp klp kai stous tovous 0eleis ligatures klp klp ;

Avti va kremasei to Linux 0a kremastei o idios apo andia gia
tous H/Y.

Kapou va exoume kai va diatnroume mia isoropia.
O vi eivai kalos kai oloi siga siga tov ma0aivouv kai katargouv
to LinuxConf n' to YaSt. Alla siga siga. Oso pio grngora ma0aiveis
kati toso pio grngora to ksexvas.

A, kai gia ta peri eksngnsewv va pros0esw edw oti otav eksngoume kati
se evav av0rwpo kai dev katalabaivei eivai apolyta safes oti ftaiei
aytos pou eksngei giati ekeivos eivai pou apotygxavei stov rolo
pou epwmizetai. O erwtwv 0etei erwtnseis. Xazes erwtnseis dev yparxouv.
Mia erwtnsn akoma kai av eivai "giati 1+1=2 ;" dev exei vonma va
xaraktnrnstei xazn. Xazn mporei va eivai movo mia apavtnsn.
Aytos pou apavtaei prepei va prosexei kai oxi aytos pou rwtaei.

Ayto 0a eprepe va eivai safes se olous osous exouv lign ma0nmatikn
paideia. Alla telika blepw oti ligoi tnv exouv. Isws giati
oi daskaloi tous otav 0a eprepe va tous eksngouv tous eixav grammevous
sta palia tous ta papoutsia kai ekavav tnv ereuva tous gia va tnv
klnrovomnsouv oi <<asxetoi>> ma0ntes tous. (what a loop!?)

AT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr