Yet Another Newbie needs help

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Thu Oct 14 08:56:41 EEST 1999

On Wed, 13 Oct 1999, Bob H. Tikos wrote:

> ----- cut -----
>
> opou 192.168.0.244 einai (prepei na einai) o nameserver/dnsserver tou
> ISP sou. (gia SuSe pane me YaSt, gia RedHat me to xeri [vi])

Oxi kai etsi re paidia. Evtaksei o vi eivai xrnsimos alla ama dev
kseroume mia distribution kalytera va mnv leme tipota gia aytnv.
Eidika otav aytos pou rwtaei eivai kaivoyrgios sto linux.

Av exeis SuSe pave me YaSt (ma kala, n SuSe eva grafiko ergaleio
dev mporei va ftiaksei; telws pavtwv) Av exeis RedHat n' Mandrake
trexeis apo tn grammn evtolwv (n' apo ta menu tou KDE) to
control-panel. To tetarto eikovidio eivai to networking.
Ekei stnv prwtn kartela pou 0a sou bgalei yparxei 0esn gia va dnlwseis
osous nameservers 0eleis. Mporeis va dnlwseis tov nameserver tou ISP sou.
Eivai to idio para0yro sto opoio mporei va dnlwsei kaveis ovoma
mnxavnmatos, diktyo (av eivai se ethernet diktyo) klp.

Mia lysn av se evdiaferei eivai va exeis dnlwmevo gia nameserver
to diko sou mnxavnma, dnladn 127.0.0.1
kai va bebaiw0eis oti trexeis named. Ayto to teleutaio mporeis va
bebaiw0eis oti trexei patwvtas sto prwto eikovisdio tou control-panel
pou elexei ta services ava runlevel. Av ksekivas to mnxavnma sou sta X
bale tov named va trexei sto runlevel 5. Alliws sto 3. Kalytera va eivai
dnlwmevos kai sta dyo runlevels. Egw protimaw aytn tn lysn, dnladn va
trexei to diko mou named kai va kavei tov nameserver gia tov eauto tou.

Avtwvns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr