Yet Another Newbie needs help

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Thu Oct 14 00:00:59 EEST 1999

----- cut -----
> Pavlos

Pantote : otan synantas ena tetoio provlhma, dhladh IPs douleuoun
ala Hostnames oxi, auto sou leei amesos oti den kanei to mhxanima sou
RESOLVE DNS names (to idio kai me URLs). Opote prepei na valeis mesa sto
/etc/resolv.conf , mia h dyo gremes tou styl:

domain your.isp.com
nameserver 192.168.0.244

opou 192.168.0.244 einai (prepei na einai) o nameserver/dnsserver tou
ISP sou. (gia SuSe pane me YaSt, gia RedHat me to xeri [vi])

--
  Haralabos Bob Tikos - Systems Programmer.
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr