Microsoft 's Linux-truth

Kekes Stamatis ske at plaisio.gr
Sat Oct 9 10:12:06 EEST 1999

Nai alla omos opos eipes kaneis aplos user den dialegei Windows "T"NT
gia server tyxaia  giati ypotithetai oti kserei giati ta dialegei. Tio
thema einai oti oso kai eykola na fantazoun ta NT den einai toso grigora
kai toso eyxrista oso ta parousiazoun.
 Prin apo kapoio kairo eixa ena provlima edo sto Plaisio pou douleyo me
enan NT Server alla kai me to Firewall pou einai sitmeno pano se NT.
 Pio sygkekrimena o server pou eixe provlima den ekane start to server
service opote ti allo apomenei apo to klasiko format ?? Alla omos epeidi
eixe mia diadikasia kali kali gia to na kano format ( Ksana build se
RAID diskous ktl ktl )  theorisa skopimo na zitiso tin ypostiriksi tis
Micro$oft. Kai ekei eida oti oxi mono den einai eksypiretikoi alla se
kanoun na aganaktiseis kai na tous afiseis isyxous. Opote afou den vrika
to xeri voitheias pou xreiazomoun ekana to format. Argotera mou
tilefonisane apo tin M$ tis olandias gia na me rotisoun sxetika tin
ypostiriksi pou pou pareixan ( edo gelame ). Ekei tous ta epsala
kanonika alla omos ti na kano pou i etaireia exei Micro$oft politiki kai
mou denei ta xeria. Allios tha estina ena Linux me Samba kai tha
isixaza.
 Me liga logia einai APARADEKTOI. Oso gia tin sygkrisi pou kanoun an
ennoun oti oloi einai mazoxes tote sigura ta M$ proionta einai kalytera
giati se talaiporoun perissotero. Kai oikonomika alla kai apo thema
ypostiriksis kai leitourgias.
 Ego san ypeythinos tou Internet sto Plaisio ayta eixa na po gia tin M$.