Microsoft 's Linux-truth

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sat Oct 9 03:36:38 EEST 1999

 > Paidia, diabasa simera to "ar8ro" ths MicroSoft gia to Linux kai exo
 > na po to eksis ("please don't shoot me" opos leei kai sto Virtua
 > Cop):Auta pou leei gia ta benchmarks einai poli peistika ka8os h micro
 > exei kuros (san etairia) kai opoios to diabasei 8a pei oti afou to
 > lene kati kseroun. As mhn ksexname oti auta pou leei den einai la8os
 > an den eisai advanced user gia na to psakseis. (Oxi oti an psakseis
 > tis parametrous pou ebgalan autes tis metrhseis den 8a breis ti loufa
 > pou pisteuo oti iparxei). Genika nomizo oti einai eukolo na peisoun an
 > den iparksei mia apanthsh me gegonota adiaseista. Mallon arxizei i
 > prospa8eia ths micro na bgalei apo th mesh to linux kai se auto exei
 > megalh empeiria. Be careful, red skoufitsa o kakos likos einai ekso.

Ego to vlepo san dorean diafimisi............Osi eixan windows kai den
3eroun gia to linux, 8a to ma8oun tora.  H klasikes stratigikes marketing
ths Microsoft den pisteuo oti pianoun me to linux kai me to Open Source
kinima genika.
O kaliteros tropos gia tin Microsoft itan autos pou ekane stin arxi, na
agnohsei to linux. Ta epomena xronia einai endiaferontai ......We will see
:)))

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr