Mouse problems

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Oct 4 19:33:50 EEST 1999

<snip>
> Loipon Mixalh kai Mixalh:
> Ka8hsa kai to epsa3a kai anakalypsa oti, egw toylaxisto, den eixa kapoio
> conflict sta irq.
> Thn idea moy thn edwse o M. Kyriakidhs poy eipe oti elyse to problhma me
> -opws grafei-  "kernel pou den orizei standard/generic serial support, alla
> PC2, xwris  na einai tetoio to pontiki mou"
>  Elyse to problhma epeidh 3etsekare to standard/generic serial support!!!!
>  (Mixalh, to oti ebales yposthri3h gia PS2 nomizw einai peritto. Ama den
> bariesai
> bgalto kai ayto kai pes mas ti egine...)

> [...]

Na sas pw, tha mas trellanete? :-)
Rikoudis, Vassaitis, Kotsis, Ioannou (serial programmer kata to serial killer).
Mavrogiannopoulos kai loipoi energoi labete thesi amesa.
Kai gia peite mou re Zina kai Michali, poio einai to mouse device?
(Min mou peite /dev/cua0 i /dev/cua1 gia ton aploustato logo oti an pragmati o
pyrinas sas den exei support gia serial devices, ayta ta dyo den
yparxoun). Diladi ti rythmisi exete sto gpm kai sto XF86Config ?

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr

P.S. Mipws yparxei kati pou den kserw?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr