Mouse problems

وكيل M_Sina at gmx.net
Mon Oct 4 16:51:13 EEST 1999

In article <XFMail.991001230422.kabrianis at hellug.gr>, kabrianis at hellug.gr says...

> On 01-Oct-99 وكيل wrote:
> > In article <001f01bf0bf9$bcebde80$e9685cc1 at pc2>, mkyr at lar.forthnet.gr says...
> >> Geia sou,
> >> den xerw an einai h swsth lysh alla egw elysa to problima me kernel pou den
> >> orizei standard/generic serial support, alla PC2, xwris na einai tetoio to
> >> pontiki mou.
> >>
> > Kalo! Egw pantws sthn 8esh soy 8a to e8eta san erwthsh stoys 8amwnes toy
> > group
> > giati dhladh kati tetoio doylepse ;-)))
> > --
>
> Ela nte?
> Ki egw auto skeftomai apo tin wra pou eida to mail, alla (no offence) teinw na
> pistevw oti o filos mas kanei lathos.
>
> Bebaia to .config tou tha mas peisei (an bebaia anaferetai sto swsto kernel)

Loipon Mixalh kai Mixalh:
Ka8hsa kai to epsa3a kai anakalypsa oti, egw toylaxisto, den eixa kapoio conflict
sta irq.
Thn idea moy thn edwse o M. Kyriakidhs poy eipe oti elyse to problhma me -opws
grafei-  "kernel pou den orizei standard/generic serial support, alla PC2, xwris
na einai tetoio to pontiki mou"
 Elyse to problhma epeidh 3etsekare to standard/generic serial support!!!!
 (Mixalh, to oti ebales yposthri3h gia PS2 nomizw einai peritto. Ama den bariesai
bgalto kai ayto kai pes mas ti egine...)

Egw stis character devices exw pia mono ayta:
virtual terminal
support for console on virtual terminal
Kai *DEN* exw:
standart/generic serial support kai oyte
mouse support

*Mono* etsi katafera na (3ana)exw pontiki kai sthn konsola kai sta X!!!!!!!

Fysika 8elw na ma8w kai to GIATI. Dystixws mexri thn thn paraskeyh den mporw na
3anasxolh8w me to linux kai 8a argisw mexri tote na sthlw ayta poy zhthse o
Mixalhs Kabrianhs :(
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr