none

d e a t h charon at hades.hell.gr
Tue Nov 30 03:45:21 EET 1999

On Sun, Nov 28, 1999 at 09:06:37PM +0200, Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 28 Nov 99, Linux-greek-users wrote to Vangelis with subject "Re: none":
>
>  L> Sta arvntika prepei na tonisoume oti to mail-queue tou einai
>  L> praktika adunato na to pareis backup - toulaxiston stis ekdoseis pou
>  L> thymamai egw, twra mporei na exei allaksei auto - ka8ws ta arxeia exoun
>  L> meros tou i-node number sto onoma tous, kai auto allazei kata
>  L> to `restore'.
>
> Pou sto diaolo to diabases ayto?

Xm, lathos mta kakologisa.  Sto /var/qmail/doc/FAQ to eixa dei :|

    One difficulty is that you can't get a consistent snapshot of the queue
    while qmail-send is running. Another difficulty is that messages in the
    queue must have filenames that match their inode numbers.

Ara, den einai to sendmail pou tin pataei me ta inodes.  Einai to qmail.

Ahem.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr