none

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Nov 28 21:06:37 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 28 Nov 99, Linux-greek-users wrote to Vangelis with subject "Re: none":

 L> Sta arvntika prepei na tonisoume oti to mail-queue tou einai
 L> praktika adunato na to pareis backup - toulaxiston stis ekdoseis pou
 L> thymamai egw, twra mporei na exei allaksei auto - ka8ws ta arxeia exoun
 L> meros tou i-node number sto onoma tous, kai auto allazei kata
 L> to `restore'.

Pou sto diaolo to diabases ayto?

nana:[root]/usr/spool/mqueue# ls -i *
 149550 dfVAA27991   149551 qfVAA27991

Ayto poy symbainei sthn pragmatikothta einai oti sto q file apo8hkeyetai (sto
entry I) to inode/device toy d file :

nana:[root]/usr/spool/mqueue# grep ^I qfVAA27991
I8/17/149550

Ayto ginetai aplws kai mono gia na mporeis na kaneis associate to q-file me to
antistoixo d-file sthn periptwsh poy logw crash pareis to filesystem sou sto
xeri kai breis to spool directory sou sto /lost+found (opote exeis xasei ta
directory entries). To sendmail to idio den xrhsimopoiei poy8ena ayth thn
plhroforia.

Kai to spool directory mporeis na to kaneis backup kai restore kanonikotata, to
exw kanei apeires fores :^)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr