Thanx... + ATHLON

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Nov 24 01:49:51 EET 1999

On Tue, Nov 23, 1999 at 09:26:02PM +0200, DJ Art wrote:
> Αν είδες, έγραψα ότι ο ATHLON είναι GTI 2000 cc. Και, ναι, ο Κ6 σε σχέση
> με τον ATHLON δεν πιάνει μία (όπως και τα αυτοκίνητα). Ήθελα, να ικετέψω
> να μην γίνονται συγκρίσεις AMD με AMD, δεν έχει νόημα .... Αν είχε, τότε
> η AMD δεν θα έβγαζε καινούριο επεξεργαστή (όπως και η εταιρεία
> αυτοκινήτων δεν θα έβγαζε νέα μοντέλα).

  Δεν συμφωνώ. Η Intel από την άλλη έβγαλε καινούριο επεξεργαστή χωρίς να
έχει και πολύ νόημα (ο PIII θα μπορούσε να λέγεται PII SSE, όπως δηλαδή είχε
πάει από Pentium σε Pentium MMX). Όσο για τις εταιρίες αυτοκινήτων, βγάζουν
έτσι κι αλλιώς νέα μοντέλα, άσχετα αν είναι πιο γρήγορα/ασφαλή/φτήνα ή όχι.

> Δεν είμαι προκατηλημένος, αλλά δεν αλλάζω τις CPU σαν τα πουκάμισα: δεν
> θα αλλάξω motherboard για τον ATHLON, για να ξανααλλάξω motherboard για
> να βάλω τον νέο επεξεργαστή που θα βγάλει η Intel ...

  Συγγνώμη, αυτό που κολλάει; Κι εμένα ο προηγούμενος επεξεργαστής μου ήταν
486, και με τον K6-2 δεν σκοπεύω να πάρω καινούριο για πολύ καιρό ακόμα.

  Επιπλέον, εγώ δεν είπα ότι είσαι προκατειλημμένος με τον Athlon (που
είσαι), αλλά με τους K6/K6-2/K6-III. Αυτό που λες παρακάτω δείχνει
πραγματικά πόσα λίγα ξέρεις γι' αυτούς τους επεξεργαστές, οπότε δε συνεχίζω
αυτή τη συζήτηση.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr