Thanx... + ATHLON

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Nov 23 21:26:02 EET 1999

Vasilis Vasaitis wrote:

> Φυσικά δεν συμφωνώ με τον DJ Art ότι οι K6/K6-2 είναι του πεταμού (λίγο πολύ
> αυτό είπε, παρομοιάζοντας τους με τον σκαραβαίο), αλλά κάποιοι δυστυχώς δεν
> μπορούν να βγάλουν τις προσωπικές τους προκαταλήψεις απ' έξω.

Το παράδειγμα ήταν λίγο παρατραβηγμένο .... δεν έπρεπε να πώ σκαραβαίο,
αλλά 1400 cc... Τότε όμως μπορεί να έβγαινει ένας εξυπνάκιας και να
έλεγε ότι στο χωράφι του, πάει πιο γρήγορα με το τρακτέρ, παρά με τη
Ferrari .... :-)
Αν είδες, έγραψα ότι ο ATHLON είναι GTI 2000 cc. Και, ναι, ο Κ6 σε σχέση
με τον ATHLON δεν πιάνει μία (όπως και τα αυτοκίνητα). Ήθελα, να ικετέψω
να μην γίνονται συγκρίσεις AMD με AMD, δεν έχει νόημα .... Αν είχε, τότε
η AMD δεν θα έβγαζε καινούριο επεξεργαστή (όπως και η εταιρεία
αυτοκινήτων δεν θα έβγαζε νέα μοντέλα).

Δεν είμαι προκατηλημένος, αλλά δεν αλλάζω τις CPU σαν τα πουκάμισα: δεν
θα αλλάξω motherboard για τον ATHLON, για να ξανααλλάξω motherboard για
να βάλω τον νέο επεξεργαστή που θα βγάλει η Intel ...

Ναι, και ναι. O Celeron 333A που έχω είναι κλάσεως ανώτερος από έναν
K6-2 300.

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr