Case Root: Forgotten !!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Nov 23 15:22:13 EET 1999

>>Αν κάποιος (κακός) root ξεχάσει το password, πώς θα μπορέσει να ξαναμπεί
>>στο σύστημα ?? Είχα διαβάσει κάπου ότι κανει boot με boot disk και
>>rescue disk, κάνει mount το/τα partition, και μετά ???? Δεν θυμάμαι τί
>>πρέπει να "πειράξει" .....
>
> Loipon.. enas kalos tropos na bootareis einai se single user mode ( px
> grafontas sto lilo: linux 1 ) alla kai me boot disks ktl
> pali kati ginetai.

<snip>
Pliroforiaka:
To na bootareis se Single-user mode kai na MIN sou zitisei password, einai
anakalypsi tis RedHAT (kai den kserw an to akolouthisan ki alloi meta, sigoura
pantws i Caldera oxi, krataei tin swsti symperifora)

man init:
Runlevel  S  or s bring the system to single user mode and
do not require an  /etc/initttab  file.   In  single  user
mode, /sbin/sulogin is invoked on /dev/console.

man sulogin:
sulogin  is  invoked  by init(8) when the system goes into
single user mode (this is done through an entry  in  init­
tab(5)).  Init  also  tries  to execute sulogin when it is
passed the -b flag from the bootmonitor (eg, LILO).

The user is prompted

       Give root password for system maintenance
       (or type Control-D for normal startup):

Episis, idia symperifora (na zitaei diladi root password), exei kai to Solaris,
enw den exei tyxei na to elegksw gia alla leitourgika.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr