Case Root: Forgotten !!

Nick Mpeglitis nmpeglit at ucnet.uch.gr
Tue Nov 23 14:58:38 EET 1999

-----Original Message-----
From: DJ Art <djart at freemail.gr>
To: linux-greek-users at hellug.gr <linux-greek-users at hellug.gr>
Date: Tuesday, November 23, 1999 2:51 PM
Subject: Case Root: Forgotten !!

>Αν κάποιος (κακός) root ξεχάσει το password, πώς θα μπορέσει να ξαναμπεί
>στο σύστημα ?? Είχα διαβάσει κάπου ότι κανει boot με boot disk και
>rescue disk, κάνει mount το/τα partition, και μετά ???? Δεν θυμάμαι τί
>πρέπει να "πειράξει" .....

Loipon.. enas kalos tropos na bootareis einai se single user mode ( px
grafontas sto lilo: linux 1 ) alla kai me boot disks ktl
pali kati ginetai.

>Σκέφτηκα πως θα μπορούσε να ανοίξει το /etc/shadow και να αλλάξει το
>encrypted password. Σε ένα δεύτερο βιβλίο είχα δεί ένα scriptάκι σε Perl
>(νομίζω) που έκανε encrypt ένα string .... Μήπως κανείς έχει καμιά ιδέα
>για το scriptάκι ??

Basika den xreiazetai scripts aparaithta... Mporeis na sbhseis to encrypted
password apo to shadow. Otan mpeis
san root se multi-user mode den tha sou zhthsei password opote mpaineis kai
meta me ton paradosiako tropo to allazeis.
An omos eisai diktuomenos 24h kai den thes na minei o root xoris password
oute toso oste na kaneis reboot tote perimene
thn apanthsh kapoiou allou. :)

>Το κακό με τα βιβλία, είναι ότι αν μέσα σε μια σελίδα δείς μια
>λεπτομέρεια και ξεχάσεις που ήταν, τότε είναι πολύ δύσκολο να την
>ξαναβρείς, όσο καλό appendix και να έχει το βιβλίο. Το βιβλίο δεν έχει
>search: .... :-) αναγκάστηκα να ξεφυλλίσω ΟΛΟ το βιβλίο (1000 σελίδες
>περίπου), αλλά δεν το βρήκα :-(

E kala standard tora... ;P

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr