Tftp problem...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 19 12:30:35 EET 1999

Fotis Andritsopoulos <fandrit at telecom.ntua.gr> writes:

> Akouste to ejhs parajeno pou symbainei. Exw ena linux to opoio kanei kai
> ton bootp server + tftp server gia na jekinaei ena diskless mhxanhma. To
> systhma leitourgei kanonika edw kai 2 peripou xronia. Otan apofasisa na
> allajw kernel gia to diskless, eftiaja ena kainourio image kai sth
> synexeia to antegrapsa me to onoma tou paliou image. To diskless twra
> den mporei na 'trabhjei' to neo kernel mesw tou diktyou. Sta logs leei
> synexeia "trying to get file ......" mexri pou apo tis polles
> prospa8eies leei oti o tftp server kanei looping kai kleinei. Exw
> dokimasei me diafora images. An janantigrapsw to paliio image paizei
> pali kanonika!!! Exei kaneis kammia idea?

Ti ennoeis legontas "An javaantigrapsw to paliio image..." ?
An to antigrapseis pou?  Me ti owner?  Me ti permissions?

Apo oti thymamai o tftp server paizei me ta arxeia pou einai sto
/tftpboot directory.  To kernel ekei to "antegrapses" ?

Epeidn se merikes egkatastaseis o tftpd trexei me dikaiomata nobody,
isws xreiastei na kaneis kai kapoio "chown nobody:nogroup ..." sto
/tftpboot sou kai ta periexomena tou.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr