Tftp problem...

Fotis Andritsopoulos fandrit at telecom.ntua.gr
Thu Nov 18 10:58:15 EET 1999

Akouste to ejhs parajeno pou symbainei. Exw ena linux to opoio kanei kai
ton bootp server + tftp server gia na jekinaei ena diskless mhxanhma. To
systhma leitourgei kanonika edw kai 2 peripou xronia. Otan apofasisa na
allajw kernel gia to diskless, eftiaja ena kainourio image kai sth
synexeia to antegrapsa me to onoma tou paliou image. To diskless twra
den mporei na 'trabhjei' to neo kernel mesw tou diktyou. Sta logs leei
synexeia "trying to get file ......" mexri pou apo tis polles
prospa8eies leei oti o tftp server kanei looping kai kleinei. Exw
dokimasei me diafora images. An janantigrapsw to paliio image paizei
pali kanonika!!! Exei kaneis kammia idea?

fOTIS.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr