Argo seriako

Yannis Mitsos gmitsos at telecom.ntua.gr
Wed Nov 17 11:51:55 EET 1999

Prosfata apofasisa na agorasw mia ISDN syndesh..
To problhma poy emfanisthke sto linux einai to e3hs:
O ry8mos me ton opoio stelnw h lambanw dedomena einai tromera argos !!!
ths ta3ews ton 200-900bytes/sec. Pio sygkekrimena me ftp apo to ftp-site
toy provider mou den eida kamia diafora, 8elw loipon na pw oti den
prospa8w na kanw ftp apo ena site poy mporei na exei arges syndeseis.
Apo oti exw katalabei to problhma estiazetai sto seriako mou ..
exw dokimasei to e3hs
setserial /dev/ttyS0 spd_vhi
alla tipota den alla3e ...
Kamia idea ???