vRe!: 2 questions (big numbers + HD vs DD)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Nov 16 21:23:50 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 16 Nov 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "vRe!:
2 questions (big numbers + HD vs DD)":

 L> # Oi perissoteres glwsses afhnoyn undefined to precise size
 L> # twn typwn, kai einai architecture-dependent. Ayto ginetai
 L> # epithdes. Synh8ws to mege8os toy integer einai iso me to
 L> # native word size gia thn target arxitektonikh.

 L> Ara enas "kalos" programmer mporei na ftasei ston idio
 L> ari8mo anekseretws ti glwssa pou 8a xrisimopoiisei, swsta?
 L> (ennoeitai oti xrisimopoiei thn idia arxitektonikh)

Nai, kai mallon ekshgeitai to gegonos oti oi perissoteroi programmatistes poy
akoloy8oyn th syllogistikh sou exoyn kalytero mellon ka8arizontas patates sta
mcdonalds.

Diabase ton Knuth, deyteros tomos, tetarto kefalaio. Exei oles tis apanthseis
stis erwthseis sou. Kykloforei kai se eikonografhmenh ekdosh gia arxarious.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr