Apeytheias syndesh kartwn ethernet

Kosmas Makrogamvrakis kmakroga at micronica.gr
Tue Nov 16 21:00:09 EET 1999

Πρώτον δε πρέπει το καλώδιο να ξεπερνά τα 2-3 μέτρα.
Οι απολήξεις είναι οι εξής

1 => 3
2 => 6
3 => 1
4=> 4
5=> 5
6=> 2
7=> 7
8=> 8

Τα ζεύγη θα πρέπει να είναι ίδια στο 1-2 και 3-6.
Κοσμάς.

Christoforos Vradis <cvradis at rocketmail.com> on 16/11/99 09:52:30 πμ

Please respond to linux-greek-users at hellug.gr

To:   linux-greek-users at hellug.gr
cc:    (bcc: Kosmas Makrogamvrakis/MCGROUP)
Subject:  Apeytheias syndesh kartwn ethernet

-------------- next part --------------

Melh ths listas haireste ...

Katarhin, sygxwreste mou to psilo-asheto ths erwthshs pou tha mporouse na
einai
kai se allh lista...

Symfwna me to NETWORK-HOWTO leei oti mporoun na syndethoun dyo kartes
diktyou
ethernet me syndesh 10BaseT (visma paromoio me ayto tou
thlefwnou alla ohi idio) metaksy tous xwris na paremvlithei hub diktyou.
Ayto leei ginetai me to na allakseis tis apolikseis tou enos akrou tou
kalwdiou
me sygkekrimeno tropo. Dokimasa me  ena kalwdio, opou  antallaksa tis
apolhkseis
panta symfwna me to HOWTO (sorry alla to ehw apoegkatasthsei logw elipsis
xwrou
kai den thimamai poies akrivws allazeis)   yia na syndesw ena laptop me ena
Sun.
Dystyhws den doulepse :(
Shmeiwteon oti otan yparhei syndesh kai twn dyo mesw hub  epikonwnoun
apsoga.

Ehei dokimasei kanenas na kanei apeytheias syndesh kartwn diktyou
xwris hub, me epityhia?

TIA
Christoforos Vradis
---

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston
owner-linux-greek-users at hellug.gr