Tape Device

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Nov 10 19:25:35 EET 1999

On Wed, Nov 10, 1999 at 05:33:28PM +0200, Nikolas Stylianides wrote:

> Paidia gia sas,
> Exo sthn katoxi moy to HP COLORADO 5GB, ATAPI TAPE drive
> kai prospatho na to kano na doulepsei alla tzifos. Otan bootari to linux
>
> moy bgazei to pio kato mynima.
>
> <4>hdd: HP COLORADO 5GB, ATAPI TAPE drive
> <4>ide1 at 0x170-0x177,0x376 on irq 15Revision: 2.54
> <4>ide-tape: hdd: overriding capabilities->speed (assuming 650KB/sec)
> <4>ide-tape: hdd: overriding capabilities->max_speed (assuming
> 650KB/sec)
> <6>ide-tape: hdd <-> ht0, 650KBps, 16*32kB buffer, 3200kB pipeline,
> 250ms tDSC
>
> Otan ekana compile ton kernel afisa san modules ftape.o ayto gia to
> Tape.
> Fortono to module me thn entoli "modprobe char-major-27".
> "char-major-27" is the alias of
> ftape.o in the conf.modules file. Me "lsmod" paratiro oti fortonetai.
>
> Otan tora pao na kano  "mount /dev/hdd /mnt/tape" mou bgazei mynyma oti
> :
>  /dev/hdd : Input/output error
> mount: you must specify a file system
>
> Kati kano lathos kai den to katalavaino 'h exei problima to media poy
> xrisimopoio.
> To sygkekrimeno omos tape drive ypostirizetai apo ton kernel.

Xwris na exw doulepsei pote me tape drives se linux, to mhnuma pou sou bgazei
o kernel deixnei pws to drive to anagnwrise kai pws einai to /dev/hdd.

Apo kei kai pera, an mporouses na to kaneis mount 8a eprepe na dwseis kati
tou stul:

mount /dev/hdd1 /mnt/tape

ALLA

to tape drive den exei epanw kapoio sxhmatismeno filesystem apo oso 3erw kai
sunepws den mporeis na to kaneis mount.

Auto pou xrhsimopoieis me to tape drive einai to mt(1L).

Dineis entoles tou stul:

mt -f /dev/hdd rewind
mt -f /dev/hdd status
tar cvpf - /dir/to/backup | dd of=/dev/hdd

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
-- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr