Βοήθεια από Linuxάνθρωπους

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Nov 10 16:07:23 EET 1999

On 10-Nov-99 Palmariva ERETRIA (Greece) wrote:
> Γεια σας παιδιά,
>

> Λέγομαι Βασίλης, είμαι άσχετος από Linux και έχω το εξής πρόβλημα :

Γεια σου Βασίλη.

> 1) έχω ένα δίσκο 4,2 GB ο οποίος έχει ένα διαμέρισμα και ως λειτουργικό
>     σύστημα είχα τα Windows '98 με filesystem FAT32.
> 2) ο άμοιρος δεν δημιούργησα νέο διαμέρισμα και εγκατέστησα της Caldera
>     το Open Linux 2.2, προσφορά του περιοδικού WIN, πάνω στα Windows '98.
> 3) αποτέλεσμα όλων αυτών είναι τώρα να μην έχω παραθυρικό Linux και το
>     το τελευταίο να έχει καταλάβει όλο το δίσκο μου.

Το παραθυρικό Linux (αν εννοείς τα X-Windows) δεν είναι αποτέλεσμα αυτών, το
οτι δεν έχεις Windows όμως είναι.

> 4) τώρα θέλω να ξαναγυρίσω στα Windows '98

Αν εννοείς σε αυτά που είχες, και κατάλαβα καλά τι έκανες κατά την εγκατάσταση,
προφανώς αποκλείεται να γίνει κάτι τέτοιο. Αν εννοείς να σβήσεις τα πάντα και
να ξαναπεράσεις από την αρχή windows γίνεται.

> 5) δεν έχω επίσης πρόσβαση στον δίσκο μου αν εκινήσω από δισκέτα
>     διαμορφωμένη σε DOS 6,2 ή σε Windows '98, (λογικό και επόμενο).

Σωστά, λογικό και επόμενο.

> 6) επίσης δεν μπορώ να κάνω τίποτα και με το fdisk του DOS

Αυτό γιατί; Αν κάνεις boot με δισκέτα dos και του πεις fdisk c: (ή όπως
συντάσσεται τέλος πάντων) τι σου λέει;
Για γίνε πιο σαφής εδώ, γιατί εφόσον είσαι άσχετος από Linux όπως λες, φοβάμαι
ότι αυτή είναι η μόνη σου λύση.

> Τι μπορώ να κάνω ;
>
> Η διεύθυνσή μου είναι gpalma at otenet.gr
>

> Ευχαριστώ εκ των προτέρων
> Βασίλης Νεστορίδης

Υ.Γ. Όχι προσωπικό mail, μόνο μέσω της λίστας.

Μιχάλης Καμπριάνης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr