Βοήθεια από Linuxάνθρωπους

Palmariva ERETRIA (Greece) gpalma at otenet.gr
Wed Nov 10 15:53:49 EET 1999

Γεια σας παιδιά,

Λέγομαι Βασίλης, είμαι άσχετος από Linux και έχω το εξής πρόβλημα :

1) έχω ένα δίσκο 4,2 GB ο οποίος έχει ένα διαμέρισμα και ως λειτουργικό
    σύστημα είχα τα Windows '98 με filesystem FAT32.
2) ο άμοιρος δεν δημιούργησα νέο διαμέρισμα και εγκατέστησα της Caldera
    το Open Linux 2.2, προσφορά του περιοδικού WIN, πάνω στα Windows '98.
3) αποτέλεσμα όλων αυτών είναι τώρα να μην έχω παραθυρικό Linux και το
    το τελευταίο να έχει καταλάβει όλο το δίσκο μου.
4) τώρα θέλω να ξαναγυρίσω στα Windows '98
5) δεν έχω επίσης πρόσβαση στον δίσκο μου αν εκινήσω από δισκέτα
    διαμορφωμένη σε DOS 6,2 ή σε Windows '98, (λογικό και επόμενο).
6) επίσης δεν μπορώ να κάνω τίποτα και με το fdisk του DOS

Τι μπορώ να κάνω ;

Η διεύθυνσή μου είναι gpalma at otenet.gr

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Βασίλης Νεστορίδης