slack 7 & ppp

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Wed Nov 10 02:41:28 EET 1999

"Dimitrios P. Bouras" wrote:

>  Eee; Eisai sigouros oti ekanes swsto configuration sto
>  Makefile; Ti mhnymata bgazei;

Ebala th swsth lib kai douleuei. Profanws h glibc pou bazei by default den exei
swsto crypt. To diapistwsa otan eida oti to mege8os tou libcrypt einai kapou
9,500 bytes mono enw to kanoniko einai kapou 60,000. Ti ta 8elw ta upgrade...
:-)

>  to ka8e return code mporeis na to deis sto manual page tou
>  pppd sto systhma sou. To "2" shmainei "Error in options".
>  Des to /etc/ppp/options kai psa3e gia la8h. Gia to xisp,
>  den xreiazetai na exei kapoio option (mporeis na baleis mia
>  grammh me to akindyno "noipdefault" an den 8es na afhseis
>  to arxeio keno).

<snip>

> Mallon sto /etc/ppp/options sou yparxei device name: bgale
>  to :)  Kane swsth egkatastash tou xisp kai ola 8a doulepsoun
>  mia xara.

Ouf...doulepse. H blakeia htan oti to eixa dei auto me to device alla epeidh
meta dokimaza mono me to gnome-ppp auto kollaei otan den exei device sto options
kai to afhsa.

>  Kakh idea, poly kakh. Otan kati den douleuei den to
>  kanoume setuid root. Diabazoume tis odhgies gia na
>  broume ti ftaiei...

To 3erw alla ta allaza ena-ena se root gia na dw se pio kollaei...pisw sta
kanonika twra (kala etsi ki alliws to mhxanhma sto spiti mou einai...)

Euxaristw gia th boh8eia.
Panos

PS
Giati to XISP mpainei by default sto /usr/X11/bin ki oxi sto local? <-- poios na
allazei to makefile twra.... :P

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr