GIMP kai ellhnika...

Nickos Venturas venturas at csd.uoc.gr
Tue Nov 9 06:32:36 EET 1999

Gia sas...!

 Na xairethsw katarxhn th lista, mia kai einai h prwth fora
pou grafw edw. Salam, loipon, neoi mou :-)

 To problhma mou twra:

 Exw to Red Hat 6.0, kai exw sthsei TTF (true type fonts) ston
xfs server, ka8ws kai ellhnika. Ola doylevoun kanonika stis
efarmoges gia X, kai mporw na grapsw kai na diavasw ellhnika
aneta.

 To problhma parousiazetai sto GIMP. Sygekrimena, to "text tool"
doulevei kanonika,
kai emfanizei to "Font Selection" menu ths GDK, opou epilegontas ena
ellhniko TTF
mporw na grapsw ellhnika.

 Otan omws 8elhsw na xrhsimopoihsw kapoio Script-Fu, opws 3erete ekei
den yparxei
menu epiloghs fonts, kai prepei na grapsei o xrhsths to onoma toy font
pou 8elei.
E, ekei den mporw na ka8orisw ellhniko encoding gia ta TTF's. Antigrafw
to onoma
tou font me ellhniko encoding opws to briskw apo to xfontsel h' to
gfontsel (px:

"-monotype-times new roman-i-b-12-150-iso8859-7"

kai mou leei oti den mporei na ektelestei to script. An omws valw sketo
to onoma
tou font, px:

"times new roman"

to script ekteleitai kanonika, alla xwris ellhniko encoding (epomenws
vgazei "kine-
zika" otan grafw ellhnika.)

 Dokimasa epishs diafores parallages, px "times new roman-iso8859-7"
klp, alla
den doulepse kammia. Ta FAQ kai to manual tou GIMP den lene kati
sxetiko.

 3erei, loipon, mhpws kaneis pws mporw na ka8orisw ellhniko encoding se
ena
font sto script-fu? H mhpws ta script foo den yposthrizoun 8-bit
encoding?
To GIMP pantws, me to text tool doulevei kanonika me ta ellhnika, opote
8a
eprepe to idio na symbainei kai me ta script-fu's.

 Anyway, ka8e boh8eia euprosdekth!

Nickos Venturas
"It's not the winning that counts, it's the taking apart"
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr