X-treme

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon May 31 20:45:18 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 31 May 99, Linux-greek-users wrote to Apolo at freemail.Gr with subject "Re:
X-treme":

 >>> Ρε παιδιά γιατί τώρα τελευταία μιλάει συνέχεια η X-treme ?
 >> Re file edw den einai support center ths xtreme!!!
 L> Ρε φίλε εγώ ρώτησα μηπως ξέρει κανείς κάτι επειδη παρατηρησα οτι
 L> πολλοί το χρησιμοιποιούν. Τώρα αν εσύ έχεις πρόβλημα, μην ασχολείσαι!!!

Re file, egw perastikos hmoyn alla kati me trabouse na xw8w sth syzhthsh sas.
Den kserw ti einai ayto, alla den antexa.

Kai gia na mh petaxtei kammia tsupra (oxi to modem) kai pei oti grafw asxeta.
Exei xrhsimopoihsei kanenas sas to Intrastore ths control data? Einai ena
ekplhktiko, pelwrio, periploko intranet support system poy perilambanei
Internet/X.400 mailer, news server/reader, web server, POP/IMAP server, SSL
support, me plhres user interface se web, basismeno epanw se ena X.500
directory me enswmatwmeno LDAP server. Aksizei ton kopo na toy riksete
toylaxiston mia matia. Parolo poy exei kapoia problhmata kai to documentation
toy den einai o,ti kalytero, emena moy arese poly. http://intrastore.cdc.com/,
h ekdosh gia Linux einai free mexri 250 users.

--
Christos Ricudis
I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr