kikbd & SO 5.1

Panos Katsaloulis teras at KouiKoui.Galatsi
Fri May 28 16:12:50 EEST 1999

In article <374D1F6C.96F3C883 at hol.gr>,
	dbouras at hol.gr (Dimitrios P. Bouras) writes:

>   Πάνο,
>
>   Το El7 δουλεύει μόνο αν δηλώσεις _XKB_CHARSET=iso8859-7, και

Περίεργο που το μόνο πρόγραμμα που ήθελε αυτή την μεταβλητή ήταν το SO, ενώ
όλα τα άλλα δούλευαν καλά μόνο με το LANG... τες'πα.

>  αυτό μόνο σε applications που έχουν γίνει compile με libX11
>  έκδοσης ίσης ή μεταγενέστερης της R6.1. Τώρα ως προς τα "dead"
>  keys για τους τόνους, παρατήρησες αν μπορείς να αλλάξεις το
>  En σε El1 με τον συνδυασμό των πλήκτρων που έχεις επιλέξει; (π.χ.
>  δηλαδή με Left_Alt+Left_Shift); Πιστεύω πως μάλλον δεν θα αλλάζει,
>  πράγμα που σημαίνει πως για κάποιο λόγο το kikbd χάνει το keyboard
>  input από το SO application. Δοκίμασε και πες μου.

Μάντεψε! Σήμερα όλα δουλεύουν όπως αναμενόταν!
...πρέπει μια μέρα να γράψουμε ένα βιβλίο για αυτά τα θέματα (π.χ. «Πρακτικές
μαγείας και ένα βήμα πριν την αυτοκτονία σε 21 μέρες»)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr