kikbd & SO 5.1

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu May 27 13:33:16 EEST 1999

Panos Katsaloulis wrote:

> Έχει κανείς δοκιμάσει το StarOffice 5.1 με το kikbd;
> Το El7 δεν δουλεύει καθόλου ενώ το El1 δουλεύει αλλά χωρίς dead keys.

  Πάνο,

  Το El7 δουλεύει μόνο αν δηλώσεις _XKB_CHARSET=iso8859-7, και
 αυτό μόνο σε applications που έχουν γίνει compile με libX11
 έκδοσης ίσης ή μεταγενέστερης της R6.1. Τώρα ως προς τα "dead"
 keys για τους τόνους, παρατήρησες αν μπορείς να αλλάξεις το
 En σε El1 με τον συνδυασμό των πλήκτρων που έχεις επιλέξει; (π.χ.
 δηλαδή με Left_Alt+Left_Shift); Πιστεύω πως μάλλον δεν θα αλλάζει,
 πράγμα που σημαίνει πως για κάποιο λόγο το kikbd χάνει το keyboard
 input από το SO application. Δοκίμασε και πες μου.

> Άσε που (για άλλη μια φορά) το grkbd δουλεύει μιά χαρά!

  Το grkbd δουλεύει μια χαρά γιατι είναι τελείως ανεξάρτητο από
 οτιδήποτε "συμβαίνει" στο KDE (δηλαδή στον window manager, στο
 kpanel και στην βιβλιοθήκη Qt). Έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να
 χάσει το keyboard input από εφαρμογές στις οποίες έχει δηλώσει
 οτι το θέλει, κατά την στιγμή που αυτές έχουν φτιάξει τα παράθυρά
 τους στο root window. Στο kikbd τα πράγματα είναι λίγο πιό περίπλοκα,
 όπως είναι άλλωστε αναμενόμενο αν αναλογιστείς πως "δένει" το kikbd
 στο KDE.

> Κάτι άλλο: ενώ στο xterm όλα είναι καλά, στο rxvt πρέπει να έιμαι σε El1,
> γιατί; Χρησιμοποιώ το precompiled rxvt από το SuSE 6.1

  Βγάλε το _XKB_CHARSET=iso8859-7 από το environment, και (θεωρητικά)
 όλα όσα δουλεύουν με το grkbd θα πρέπει να δουλεύουν με το kikbd και
 το El1 map.

  Δημήτρης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr